Kedves gyáli vízfogyasztók!
Az egyre sűrűbb műszaki problémák miatt az alábbi levelet javasoljuk panasz esetén a szolgáltatónak küldeni ([email protected]):
Fontos és hasznos lenne minél több valós panasz eljuttatása a szolgáltatónak, ezzel is jelezve a lakosság minőségi szolgáltatás iránti igényét.
Tisztelt szolgáltató,
Ezúton írásban jelzem, hogy a 202……………-én, a …………….. órákban szolgáltatott víz minősége ellen panasszal kívánok élni. A szolgáltatott víz zavaros, jelentős lebegő-, és ülepedő anyagot tartalmaz, bűzös, így bizonyosan nem felel meg a 201/2001 Korm. rendelet 1. mellékletének C táblázatában található szín, szag, íz és zavarosság jellemzőkhöz megadott paramétereknek.
Tisztelettel várom kompenzációs, vagy egyéb javaslatukat,
üdvözlettel (Név, Cím, Dátum)
———————————–